1"""
2[Title/Звание]
3
4Snickers Clickers
5
6[Description/Обрисовка]
7
8На студентите от курса по Python им текат лигите при мисълта за сникърсите и някоя друга бонус точка. Играта "Snickers Clickers" е способна да утоли тяхната жажда! Идеята е аналогична на популярната игра Cookie Clicker — с тази разлика, че тук целта е да събирате сникърси, да ги еволюирате и да отключвате нови помощни средства, като жигосани кренвирши, лютеници и много други "кликъри", които увеличават кликовете на секунда. С всяко ново ниво сникърсите се увеличават, а бонусите и кликърите стават все по-мощни. Но бъдете внимателни — за да отключите нови средства и да преминете на следващо ниво, ще трябва да събирате сникърси в големи количества, така че подгответе се за истинско предизвикателство!
9
10[Functionalities/Надарености]
11
12- **Ръчно цъкане:** Всеки клик добавя един Snickers към вашия брой.
13
14- **Цъкачки(кликъри/item-и):**
15 - Закупувайте автоматични производствени единици, които пасивно увеличават вашето CPS (clicks per second, аналогично на snickers per second). За да отключите някои от по-напредналите и мощни кликъри, ще трябва да достигнете определените за тях нива. Това добавя още един слой стратегия, тъй като по-високите нива предоставят още по-големи бонуси, но и нови предизвикателства.
16 - **Лютеница**: Дава +0.1 SPS за 15 Snickers.
17 - **Ъпгрейди:**
18 - Весела лютеница (Цена: 1,000 Snickers, CPS: +50% за всички Лютеници)
19 - Златна лютеница (Цена: 10,000 Snickers, CPS: +200% за всички Лютеници)
20
21 - **Кренвирш**: Дава +1 CPS за 100 Snickers.
22 - **Ъпгрейди:**
23 - Жигосан кренвирш (Цена: 8,000 Snickers, CPS: +50% за всички Кренвирши)
24 - Златен кренвирш (Цена: 80,000 Snickers, CPS: +200% за всички Кренвирши)
25
26 - **Ферма**: Дава +8 CPS за 1,100 Snickers.
27 - **Ъпгрейди:**
28 - Гигантска Ферма (Цена: 60,000 Snickers, CPS: +50% за всички Ферми)
29 - Биоферма (Цена: 600,000 Snickers, CPS: +200% за всички Ферми)
30
31 - **Мина**: Дава +47 CPS за 12,000 Snickers. (достъпно от ниво 2)
32 - **Ъпгрейди:**
33 - Супер Мина (Цена: 750,000 Snickers, CPS: +50% за всички Мини)
34 - Минна империя (Цена: 7,500,000 Snickers, CPS: +200% за всички Мини)
35
36 - **Фабрика**: Дава +260 CPS за 130,000 Snickers.
37 - **Ъпгрейди:**
38 - Автоматизирана Фабрика (Цена: 7,000,000 Snickers, CPS: +50% за всички Фабрики)
39 - Фабрика от бъдещето (Цена: 70,000,000 Snickers, CPS: +200% за всички Фабрики)
40
41 - **Храм**: Дава +1,400 CPS за 1,400,000 Snickers. (достъпно от ниво 3)
42 - **Ъпгрейди:**
43 - Светилище на Snickers (Цена: 75,000,000 Snickers, CPS: +50% за всички Храмове)
44 - Божествен Храм (Цена: 750,000,000 Snickers, CPS: +200% за всички Храмове)
45
46 - **Град Snickers**: Дава +7,800 CPS за 20,000,000 Snickers.
47 - **Ъпгрейди:**
48 - Мегаполис Snickers (Цена: 1,000,000,000 Snickers, CPS: +50% за всички Градове)
49 - Утопия Snickers (Цена: 10,000,000,000 Snickers, CPS: +200% за всички Градове)
50
51 - **Небесна цъкачка**: Дава +44,000 CPS за 330,000,000 Snickers. (достъпно от ниво 4)
52 - **Ъпгрейди:**
53 - Небесен Етаж (Цена: 16,000,000,000 Snickers, CPS: +50% за всички Небесни цъкачки)
54 - Небесен Рай (Цена: 160,000,000,000 Snickers, CPS: +200% за всички Небесни цъкачки)
55
56 - **Космическа станция**: Дава +260,000 CPS за 5,100,000,000 Snickers.
57 - **Ъпгрейди:**
58 - Интергалактическа Станция (Цена: 250,000,000,000 Snickers, CPS: +50% за всички Космически станции)
59 - Snickers Вселена (Цена: 1,250,000,000,000 Snickers, CPS: +200% за всички Космически станции)
60
61 Имената на кликърите и техните ъпгрейди, както и стойностите за техните цени и бонуси са примерни и подлежат на промени!
62
63- **Pop-up "питони":**
64 - От време на време ще се появяват pop-up "питони". Появата на тези питони е напълно произволна, което добавя допълнителна интерактивност към играта. Произволни събития, които се появяват за 5 секунди. Ако успеете да ги цъкнете, ще получите временен бонус (например увеличено CPS за 10 секунди, допълнителни Snickers, или моментно удвояване на кликовете ви).
65
66- **Нива и еволюция на Snickers:**
67 - В играта има система за нива, която следи напредъка на играча чрез броя на събраните Snickers. При достигане на определено ниво, сникърса, върху който кликаме, "еволюира", като изглежда и по различен начин в зависимост от вашето ниво. Например:
68 - **Ниво 1:** Малък Snickers - начално ниво
69 - **Ниво 2:** Нормален Snickers - 100 000 000 сникърси
70 - **Ниво 3:** XXL Snickers - 750 000 000 сникърси
71 - **Ниво 4:** 3XL Snickers - 2 500 000 000 сникърси
72 - **Ниво 5:** Snickers с вени - 10 000 000 000 сникърси
73 - За да level-up-нете, трябва да имате необходимия брой Snickers и да натиснете съответния бутон за преминаване на ниво. При преминаване на ниво сникърсите се нулират, но всички кликъри и ъпгрейди остават.
74
75- **Статистика за играча:** - Следете вашия напредък чрез ключови показатели – общи кликове, Snickers в секунда, история на покупките и други интересни параметри.
76
77- **Scoreboard:** - Класация, в която се показват резултатите на играчите, с цел да се добави елемент на конкуренция и мотивация за постигане на най-високия резултат.
78
79- **Съхранение на прогрес:** - Вход чрез акаунт, така че напредъкът на потребителя да бъде запазен и достъпен отвсякъде.
80
81[Milestones/Възлови точки]
82 1. **Сърцевина на играта**: Основна логика за производството на Сникерси, обработката на кликанията, пазаруването и поддръжка на персонализирани имена.
83 2. **Графичен интерфейс**: Дизайн с опция за промяна на имена в реално време.
84 3. **Система за акаунти**: Регистрация и запазване на персонализациите.
85 4. **Нива на играчите**: Добавяне на нива за играчите и еволюция на предметите (Сникърси), като всяко ниво има различни изисквания за сникърси, които се нулират при преминаване на ново ниво.
86 5. **Pop-up събития**: Поява на случайни pop-up "питони", които дават временен бонус, при натискане от страна на играча.
87 6. **Система за постижения и класации (опционално)**: Добавяне на класации за сравнение на напредъка на играчите.
88
89[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
90
91Обща оценка: около **100 часа**, включително:
92 - 25 часа за основната логика.
93 - 25 часа за графичния интерфейс.
94 - 15 часа за тестове.
95 - 15 часа за системата за акаунти(автентикация) и база данни.
96 - 10 часа за добавяне на специални събития и подобрения.
97 - 10 часа за класации и статистики.
98
99[Usage of technologies/Потребление на технологии]
100 - **Pygame**: За основната игра (графичен интерфейс и игрова логика).
101 - **SQLite**: База данни за съхранение на напредъка на играчите и персонализираните имена.
102 - **Pandas**: За анализ и показване на статистики.
103 - **Flask/Django (опционално)**: За сървърна част, ако се добавят онлайн функции или база данни за многобройни играчи.
104
105"""
----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s
NO TESTS RAN
Стефан Шиваров
27.01.2025 15:34Ще се пробвам да разширя максимално обхвата на проекта. В процес на работа сигурно ще се сетя за някакви допълнителни функционалности, които да вкарам допълнително.
|
![]()
Виктор Бечев
27.01.2025 14:42Проблем със смяната на темата няма.
Проблем с обема - може и да се окаже, че има.
Това, което ме "притеснява" е, че на практика отделните ти точки се свеждат до следното:
1. Разделяне на разходи между приятели / участници в група - _едно вю, един темплейт и малко сметки_.
2. Проследяване на дългове и задължения - _един модел за задължение, който да държи информация кой на кого колко единици дължи (4-5 реда), едно вю/темплейт за самата уеб част_.
3. Възможност за добавяне и премахване на участници от група - _един модел за група, който да държи референции към потребителите (4-5 реда), едно вю/темплейт за самата уеб част_.
Останалите 3 точки не изискват работа, а са просто фактология - 4 идва наготово, 5 идва наготово, 6 е просто факт.
Нека не изглежда сякаш подценявам работата по проекта, просто индикирам потенциална опасност да не се бориш за максимален брой точки.
Основен въпрос, на който да отговориш - колко по-обемен би бил проектът от този, който Жорката направи за двете лекции за Django.
|
Стефан Шиваров
26.01.2025 18:59Здравейте,
Исках да ви уведомя, че реших да променя темата на курсовия ми проект. Вместо първоначално планираната тема, ще се фокусирам върху разработката на web приложение, което ще бъде подобно на [Splitwise](https://www.splitwise.com/). Целта на приложението е да улесни разделянето на разходи между приятели и групи, като предоставя възможност за следене на задължения и плащания.
Основните характеристики, които ще включва проектът, са:
- Разделяне на разходи между приятели / участници в група.
- Проследяване на дългове и задължения.
- Възможност за добавяне и премахване на участници от група.
- Аутентикация на потребителите, за да могат да създават / редактират свои профили и да управляват своите разходи.
- Използване на база данни за съхранение на информацията за потребителите и техните разходи.
- Django ще бъде използван като framework за разработката на приложението.
Важно е да отбележа, че не смятам да интегрирам реално API за плащане, тъй като това би изисквало обработка на реални пари. Ще използвам някакви "имагинерни" парични единици, чрез които ще имитирам процеса на добавяне и изразходване на средства. Главната цел на проекта ще бъде да се фокусирам върху функционалността за разделяне на разходи и цялостната работа на приложението, а не върху реализацията на плащания с истински пари.
Надявам се да няма проблеми със смяната на темата. Мерси предварително!
|
![]()
Виктор Бечев
03.12.2024 19:42Идеята е супер, има само два риска:
1. Колкото и добре да са описани и измислени различните цъкачки, ултимативно са едно и също с различни цифри. Останалите механики са цъкане с мишката и рандом евент с питон.
2. За какво ще можеш да напишеш тестове?
Двете неща ги споменавам, за да помислиш колко [Python](https://www.youtube.com/watch?v=bzVHjg3AqIQ) код ще излезе цялото нещо. Да не се окаже накрая, че можеш да направиш всичко на едни 150-200 реда код. Ако се окаже така - бъди подготвен да добавяш допълнителни неща.
|