Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Калоян Марков

Резултати
0 точки от тестове
4 точки от учител

4 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3Journtasy (Journey + Fantasy) сещате се
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6Journtasy е roguelike RPG игра с top-down перспектива, вдъхновена от:
 7World of Warcraft, Diablo 2, Dark Souls, The Binding of Isaac, Lord of the Rings и Heroes of Might and Magic 3.
 8Играта има динамично генерирани зони с интензивни битки и
 9дълбока система за прогресия.
10Целта е играчът да премине през разнообразни зони, да отключва умения и да се изправи срещу последния бос.
11
12
13[Functionalities/Надарености]
14Динамично генериране на зони:
15    Зоните се генерират произволно, като всяка представлява стая с 1-3 изхода, водещи до нова зона.
16    (запазва се изхода към предходната зона(стая))
17Бойна механика с dash (roll):
18    Героят може да се движи, атакува и използва dash за избягване на удари, с временно безсмъртие.
19Система за прогресия:
20    Играчите могат да качват нива, които увеличават основните им статове (Strength, Dexterity, Intellect и др.).
21Skill Tree:
22    За всеки нов level играчът получава точки за отключване на пасивни или активни умения и таланти.
23Инвентарна система:
24    Играчите могат да събират и екипират item-и с различни ефекти върху статовете.
25    Set item-и имат специални бонуси при събиране на комплект.
26    Някои от item-ите ще могат да се подобряват с други предмите от тип (gem).
27Скалиране на враговете:
28    Враговете се scale-ват спрямо нивото на героя, увеличавайки трудността на играта.
29Финален бос:
30    След пълно отключване на всички умения в skill tree-то, играчът се изправя срещу финалния бос.
31
32[Milestones/Възлови точки]
33Реализиране на движение, атака и dash механика.
34Инвентар и предмети.
35Система за нива и статове.
36Skill Tree.
37Процедурно генериране на зони.
38AI на враговете.
39Финален бос.
40Тестване и оптимизация.
41
42[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
43120-150 часа (работя бавно)
44
45[Usage of technologies/Потребление на технологии]
46Pygame – за графика, движение и обработка на събития.
47Random – за процедурно генериране на зони и съдържание
48"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Виктор Бечев
03.12.2024 12:49

Окей, звучи super nice, ако вече не беше започнал щях да кажа, че може би е дори твърде амбициозно. Не, ако нещо от горните не присъства - няма дерт, проектът е достатъчно обемен за да можеш да минеш и без някои от нещата и пак да се бориш за пълен брой точки. И те съветвам още сега да помислиш кои неща са ти **must have** и кои са ти _nice to have_, за да имаш ясен roadmap (както си разбил milestone-овете, например, аз бих казал, че "Инвентар и предмети" би следвало да е някъде на дъното на списъка, защото добрия геймплей на играта, поне като за защита февруари месец, не зависи от това... а ти после можеш да си я довършиш, в случай, че не си смогнал).
Калоян Марков
03.12.2024 03:39

Ако някоя от функционалностите не е във финалния проект ще има ли санкция или нещо. Същия въпрос и за функционалност, която не присъства в споменатите по-горе. Благодаря предварително!
История
Това решение има само една версия.