Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Елица Павлова

Резултати
0 точки от тестове
3 точки от учител

3 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3Classical game platform - "The classics hub"
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6"The classics hub" е платформа, която е нашият най-добър приятел в скучни ситуации (каквито постоянно се случват в ежедневието ни).
 7А колко често се сещаме за любими и приятни компютърни игри от детството ни? Постоянно!
 8Е, тази платформа съдържа две много популярни и занимателни игри, с които времето минава неусетно - "2048" и "Hangman"(Бесеница)
 9Всеки потребител може да избере една от двете игри, да играе и да трупа общи точки.
10Следователно да постига рекорди и да бъде възнаграден с мотивиращо послание!
11
12[Functionalities/Надарености]
13Платформа:
14Бутон, отвеждащ потребителя към игра "2048"
15Бутон, отвеждащ потребителя към игра "Hangman"
16Бутон, показващ натрупания резултат в точки и награда, ако такава е генерирана
17"2048":
18Създаване на поле за игра (размер 4х4 квадрата)
19Движение на квадрати(обозначени с цифри - степени на 2 до 2^11 т.е 2048) - наляво, надясно, нагоре, надолу
20В началото: генериране на квадрат със стойност 2 или 4 на случайно място в полето
21Проверка за край на играта - ако цялото поле е запълнено с квадрати, в които има числа, но 2048 не е достигнато;
22ако вече не е възможно събиране на два квадрата с еднаква стойност
23Победа: когато потребителят успее да достигне до квадрат с числото 2048
24"Hangman":
25Генериране на случайна дума от предварително зададена база данни
26Показване на празните и запълнените места в думата
27Проверка за съществуване в думата на буквата, въведена от потребителя
28Разкриване на буквите, които потребителят е познал при всяко въвеждане
29Генериране на изображение на бесило при първата грешно въведена буква
30При всяка грешна буква, част от бесилото се построява - наличие на брояч за всяка грешка
31Проверка за край на играта: Подеда - ако потребителят познае всички букви от думата, преди бесилото да се е построило напълно;
32Загуба - потребителят е направил максималния допустим брой грешки и не е разкрил думата
33
34[Milestones/Възлови точки]
35Разработване на платформа с бутони, навигиращи към отделните игри
36Разработване на игрова логика за двете игри
37Графичен интерфейс за "2048" - показва игрално поле и текущо състояние на играта
38Графичен интерфейс за "Hangman" - показва състоянието на думата, бесилото и текущ резултат
39
40[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
4150 часа
42
43[Usage of technologies/Потребление на технологии]
44Python за разработка на игрова логика
45Pygame за графичен интерфейс (визуализация на платформата и игрите) и за бутоните
46Библиотека random за генериране на случайна дума в "Hangman"; за поставяне (2 или 4) в случаен квадрат от полето в "2048"
47Библиотека math за математически операции в "2048"
48"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Виктор Бечев
03.12.2024 16:46

Да, няма проблем, можеш да смениш идеята когато решиш, дори да е коренно различна. Може би само ни хвърли един мейл или ела да си поговорим в някоя почивка, за да ти върнем обратна връзка за новата идея.
Елица Павлова
03.12.2024 15:22

Благодаря. Ако измисля друга идея за проект, но след като това домашно изтече и не е описан тук, ще мога ли да представя него на защитата?
Виктор Бечев
03.12.2024 14:22

Математическите операции в 2048 са безкрайно прости, така че няма да ти трябва `math`. Що се отнася до самата идея - опасявам се, че с този проект няма как да се бориш за максимален брой точки. Двете игри са доста прости сами по себе си и също така ще ти е много трудно да напишеш unit test-ове на неща, които генерално нямат стейт. Съветвам или да добавиш някакви интересни механики към двете игри или да измислиш с какво още можеш да надградиш.
История

f1"""f1"""
2[Title/Звание]2[Title/Звание]
3Classical game platform - "The classics hub"3Classical game platform - "The classics hub"
44
5[Description/Обрисовка]5[Description/Обрисовка]
6"The classics hub" е платформа, която е нашият най-добър приятел в скучни ситуации (каквито постоянно се случват в ежедневието ни).6"The classics hub" е платформа, която е нашият най-добър приятел в скучни ситуации (каквито постоянно се случват в ежедневието ни).
7А колко често се сещаме за любими и приятни компютърни игри от детството ни? Постоянно!7А колко често се сещаме за любими и приятни компютърни игри от детството ни? Постоянно!
8Е, тази платформа съдържа две много популярни и занимателни игри, с които времето минава неусетно - "2048" и "Hangman"(Бесеница)8Е, тази платформа съдържа две много популярни и занимателни игри, с които времето минава неусетно - "2048" и "Hangman"(Бесеница)
9Всеки потребител може да избере една от двете игри, да играе и да трупа общи точки.9Всеки потребител може да избере една от двете игри, да играе и да трупа общи точки.
n10Следователно до постига рекорди и да бъде възнаграден с мотивиращо послание!n10Следователно да постига рекорди и да бъде възнаграден с мотивиращо послание!
1111
12[Functionalities/Надарености]12[Functionalities/Надарености]
13Платформа:13Платформа:
14Бутон, отвеждащ потребителя към игра "2048"14Бутон, отвеждащ потребителя към игра "2048"
15Бутон, отвеждащ потребителя към игра "Hangman"15Бутон, отвеждащ потребителя към игра "Hangman"
16Бутон, показващ натрупания резултат в точки и награда, ако такава е генерирана16Бутон, показващ натрупания резултат в точки и награда, ако такава е генерирана
17"2048":17"2048":
18Създаване на поле за игра (размер 4х4 квадрата)18Създаване на поле за игра (размер 4х4 квадрата)
19Движение на квадрати(обозначени с цифри - степени на 2 до 2^11 т.е 2048) - наляво, надясно, нагоре, надолу19Движение на квадрати(обозначени с цифри - степени на 2 до 2^11 т.е 2048) - наляво, надясно, нагоре, надолу
20В началото: генериране на квадрат със стойност 2 или 4 на случайно място в полето20В началото: генериране на квадрат със стойност 2 или 4 на случайно място в полето
21Проверка за край на играта - ако цялото поле е запълнено с квадрати, в които има числа, но 2048 не е достигнато;21Проверка за край на играта - ако цялото поле е запълнено с квадрати, в които има числа, но 2048 не е достигнато;
22ако вече не е възможно събиране на два квадрата с еднаква стойност22ако вече не е възможно събиране на два квадрата с еднаква стойност
tt23Победа: когато потребителят успее да достигне до квадрат с числото 2048
23"Hangman":24"Hangman":
24Генериране на случайна дума от предварително зададена база данни25Генериране на случайна дума от предварително зададена база данни
25Показване на празните и запълнените места в думата26Показване на празните и запълнените места в думата
26Проверка за съществуване в думата на буквата, въведена от потребителя27Проверка за съществуване в думата на буквата, въведена от потребителя
27Разкриване на буквите, които потребителят е познал при всяко въвеждане28Разкриване на буквите, които потребителят е познал при всяко въвеждане
28Генериране на изображение на бесило при първата грешно въведена буква29Генериране на изображение на бесило при първата грешно въведена буква
29При всяка грешна буква, част от бесилото се построява - наличие на брояч за всяка грешка30При всяка грешна буква, част от бесилото се построява - наличие на брояч за всяка грешка
30Проверка за край на играта: Подеда - ако потребителят познае всички букви от думата, преди бесилото да се е построило напълно;31Проверка за край на играта: Подеда - ако потребителят познае всички букви от думата, преди бесилото да се е построило напълно;
31Загуба - потребителят е направил максималния допустим брой грешки и не е разкрил думата32Загуба - потребителят е направил максималния допустим брой грешки и не е разкрил думата
3233
33[Milestones/Възлови точки]34[Milestones/Възлови точки]
34Разработване на платформа с бутони, навигиращи към отделните игри35Разработване на платформа с бутони, навигиращи към отделните игри
35Разработване на игрова логика за двете игри36Разработване на игрова логика за двете игри
36Графичен интерфейс за "2048" - показва игрално поле и текущо състояние на играта37Графичен интерфейс за "2048" - показва игрално поле и текущо състояние на играта
37Графичен интерфейс за "Hangman" - показва състоянието на думата, бесилото и текущ резултат38Графичен интерфейс за "Hangman" - показва състоянието на думата, бесилото и текущ резултат
3839
39[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]40[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
4050 часа4150 часа
4142
42[Usage of technologies/Потребление на технологии]43[Usage of technologies/Потребление на технологии]
43Python за разработка на игрова логика44Python за разработка на игрова логика
44Pygame за графичен интерфейс (визуализация на платформата и игрите) и за бутоните45Pygame за графичен интерфейс (визуализация на платформата и игрите) и за бутоните
45Библиотека random за генериране на случайна дума в "Hangman"; за поставяне (2 или 4) в случаен квадрат от полето в "2048"46Библиотека random за генериране на случайна дума в "Hangman"; за поставяне (2 или 4) в случаен квадрат от полето в "2048"
46Библиотека math за математически операции в "2048"47Библиотека math за математически операции в "2048"
47"""48"""
Legends
Colors
 Added 
Changed
Deleted
Links
(f)irst change
(n)ext change
(t)op