Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Валентина Петрова

Резултати
0 точки от тестове
3 точки от учител

3 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код
Скрий всички коментари

 1"""
 2[Title/Звание]
 3Don't crash
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6Това е играта, която не само развива шофьорските уминя, но подобрява рефлексите и помага на потребителите да разпуснат
 7и да намалят нивото на стрес от ежедвението. Основнат цел е да не се блъснеш в друг автомобил или мантинела,
 8да събереш точки и да изпревариш възможно най-много други автомобили. За по-състезателните типове има и специални мисии.
 9
10[Functionalities/Надарености]
11
12## Персонализация
13Потребителите могат да си избират различни марки и модели автомобили.
14
15## Маршрути
16Потребителите ще могат да избират между 4 маршрута - пустинен, планнински, зимен и морски.
17
18## Нива на трудност.
19С напредване на нивото на играта трафикът от автомобили се увеличва,
20собствения автомобил започва да се движи по-бързо или пътят се стеснява.
21
22## Точки и бонуси
23Играчът събира точки при изпреварване на други автомобили, а след определен брой събрани, се появяват сникърси,
24които удвояват събраните точки за следващите няколко изпреварени коли. В един още по-късен етап се появяват и жигосани
25кренвирши, които ускоряват автомобила за кратък период.
26
27## Мисии
28Играчите ще имат възможност да изпълняват мисии от рода да минат трасе, като по пътя трябва да хващат туби с гориво,
29за да могат да стигнат до крайната точка; да превозват товари, което ще рече да не предприемат резки изпреварвания
30и други
31
32[Milestones/Възлови точки]
33
34## Игрално поле
35- различните маршрути и запълването на лентите с други автомобили
36
37## Представяне на различните автомобили на всеки играч
38- това е галерията с автомобили
39
40## Модул за съхранение на прогреса
41- това ще ни помогне в опредлянето на нивото на трудност и запазване на спечелените точки
42
43## Аудио и визуални ефекти
44- през цялото време ще има шумове от двигатели
45- при сбъсък ще се пуснат съответните звукови ефекти
46
47## Модул за предизвикателства и трупане на точки от тях
48
49## Модул отговарящ за движенията на различните елементи
50
51## Интерфейс при стартиране и край на играта
52
53[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
54приблизително 70 часа
55
56[Usage of technologies/Потребление на технологии]
57Определяне на местоположението и скоростта на изпреварените коли и бонусите - random
58Запазване на прогреса - os
59Следене на изминалият път - time
60Управление на диалоговите прозорци - sys
61Движения на елемените, звукови ефекти и всичко друго - pygame
62"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Валентина Петрова
03.12.2024 10:45

Признавам, че началната идея дойде от туториъл в YouTube, но не планирам да го правя едно към едно. За библиотеките - предполагам, че в процеса на работа ще трябва да проуча по-подробно от какво ще имам нужда. Взимам си бележка и в най-скоро време ще гледам да съм разбрала подробно какво pygame предоставя.
Георги Кунчев
03.12.2024 09:54

Виждам, че си поразвила идеята и имаш повече механики от първоначалното. Звучи ми правдоподобна идея. Хареса ми идеята за сникърсите и кренвиршите. Спрямо това, което прочетох за технологиите, не си много подготвена какво ти трябва. Освен това, което написах за базата данни, имай предвид, че `pygame` си има собствен механизъм за менажиране на времето, така че забрави за `time`. Управление на прозорците със `sys` ми звучи погрешно. Отново можеш да разчиташ на `pygame`. Имай предвид, че Виктор е изгледал десетки туториали за `pygame` в нета, така че ако плануваш да вземеш нещо наготово, ще те хване :smile:. Това е само ако смяташ да плагиатстваш. Няма нищо лошо в това да гледаш туториали и да черпиш идеи, но не и да правиш същото нещо, преписвайки или копирайки код на сляпо.
История
Това решение има само една версия.