Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Николай Радилов

Резултати
0 точки от тестове
1 точки от учител

1 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3P.P. (Puzzle platformer) -> работно име
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6P.P. - platformer игра, в която играчът ще трябва да минава 
 7нива под формата на пъзели. Подобна игра на тази, която ще се 
 8опитам да създам, е "Die again".
 9
10[Functionalities/Надарености]
11Играта ще е с цел да тества търпението и интелигентността на потребителя,
12най-вече търпението. Ще има различни нива с различна трудност, като никое 
13с никое ниво няма да си прилича изцяло.
14
15[Milestones/Възлови точки]
16Main menu
17Level menu 
18Различни нива (ще се опитам да създам поне 3)
19Save system
20
21[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
2248+ часа
23
24[Usage of technologies/Потребление на технологии]
25Pygame, Asprite, Unity assets
26"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Виктор Бечев
03.12.2024 19:47

По това описание ми е трудно да преценя какъв е обхватът на проекта ти, но ако има достатъчно механики, а не просто ходене из нивото - предполагам ще има какво да се види.
История
Това решение има само една версия.