f | """ | f | """ |
| [Title/Звание] | | [Title/Звание] |
t | Легендата за Дебъграалът: Битка за Реда | t | Легендата за Дебъграала: Битка за Реда |
| | | |
| [Description/Обрисовка] | | [Description/Обрисовка] |
| 2D игра, вдъхновена от "Властелинът на пръстените", в която главният герой - Сър Питон Кодълс, е магьосник-програмист, | | 2D игра, вдъхновена от "Властелинът на пръстените", в която главният герой - Сър Питон Кодълс, е магьосник-програмист, |
| който поема на приключение, за да възстанови реда в света, изпълнен с бъгове и хаос. Целта е да достигне до крайната | | който поема на приключение, за да възстанови реда в света, изпълнен с бъгове и хаос. Целта е да достигне до крайната |
| си цел - "Дебъграалът", съдът, който събира всички бъгове на света, пречиства ги и завинаги възтановява реда. | | си цел - "Дебъграалът", съдът, който събира всички бъгове на света, пречиства ги и завинаги възтановява реда. |
| | | |
| [Functionalities/Надарености] | | [Functionalities/Надарености] |
| Сър Питон може да се движи наляво, надясно, нагоре и надолу, използвайки своите умения, за да избегне врагове или да заеме | | Сър Питон може да се движи наляво, надясно, нагоре и надолу, използвайки своите умения, за да избегне врагове или да заеме |
| по-добра позиция в битка. | | по-добра позиция в битка. |
| | | |
| Сър Питон разполага с богат арсенал от оръжия, включващ мечове, брадва и копие, с които нанася щети върху своите противници: | | Сър Питон разполага с богат арсенал от оръжия, включващ мечове, брадва и копие, с които нанася щети върху своите противници: |
| - Копие: Бърза атака от разстояние, която изразходва минимално количество енергия. | | - Копие: Бърза атака от разстояние, която изразходва минимално количество енергия. |
| - Елементарен удар: Удар с жезъла, който не изразходва енергия и е подходящ за ближни битки. | | - Елементарен удар: Удар с жезъла, който не изразходва енергия и е подходящ за ближни битки. |
| | | |
| Чрез специални отвари героят възстановява здравето си (HP) за сметка на своята енергия, тъй като двете се влияят взаимно. | | Чрез специални отвари героят възстановява здравето си (HP) за сметка на своята енергия, тъй като двете се влияят взаимно. |
| - Здраве (HP): | | - Здраве (HP): |
| Намалява, когато Сър Питон получава щети от врагове. Ако HP достигне 0, играта приключва. | | Намалява, когато Сър Питон получава щети от врагове. Ако HP достигне 0, играта приключва. |
| Възстановява се чрез пиене на специални отвари, но за сметка на енергия. | | Възстановява се чрез пиене на специални отвари, но за сметка на енергия. |
| - Енергия: | | - Енергия: |
| Изразходва се за използване на специални магии и атаки. | | Изразходва се за използване на специални магии и атаки. |
| Може да бъде възтановявана чрез магии. | | Може да бъде възтановявана чрез магии. |
| | | |
| Сър Питон разполага с набор от магии, които може да използва в битка. Те изискват енергия, но са ключови за побеждаване на по-силни врагове. | | Сър Питон разполага с набор от магии, които може да използва в битка. Те изискват енергия, но са ключови за побеждаване на по-силни врагове. |
| - Огнен вихър: Нанася щети на множество врагове едновременно. Изразходва значително количество енергия. | | - Огнен вихър: Нанася щети на множество врагове едновременно. Изразходва значително количество енергия. |
| - Щит на Реда: Осигурява защита от входящи атаки за кратък период. | | - Щит на Реда: Осигурява защита от входящи атаки за кратък период. |
| - Светкавица на хаоса: Мощна атака, която обаче изчерпва почти цялата енергия. | | - Светкавица на хаоса: Мощна атака, която обаче изчерпва почти цялата енергия. |
| | | |
| Врагове: | | Врагове: |
| - NullPointer Demons: | | - NullPointer Demons: |
| Бързи врагове, които атакуват от близко разстояние. | | Бързи врагове, които атакуват от близко разстояние. |
| Лесни за победа, но могат да изненадат играча с групови атаки, ако се доближи твърде близо до тях. | | Лесни за победа, но могат да изненадат играча с групови атаки, ако се доближи твърде близо до тях. |
| - Syntax Error Wraiths: | | - Syntax Error Wraiths: |
| Врагове, които атакуват от разстояние с магии. | | Врагове, които атакуват от разстояние с магии. |
| - Memory Leak Beasts: | | - Memory Leak Beasts: |
| Големи и бавни врагове, които източват енергията на играча много бързо щом той е в близост до тях. | | Големи и бавни врагове, които източват енергията на играча много бързо щом той е в близост до тях. |
| | | |
| Сър Питон трябва да се справи с всички врагове, да управлява здравето и енергията си стратегически и да победи враговете си, | | Сър Питон трябва да се справи с всички врагове, да управлява здравето и енергията си стратегически и да победи враговете си, |
| за да стигне до Дебъграала, който ще възстанови реда в света. | | за да стигне до Дебъграала, който ще възстанови реда в света. |
| | | |
| [Milestones/Възлови точки] | | [Milestones/Възлови точки] |
| - Основен дизайн на нивата и концепцията. | | - Основен дизайн на нивата и концепцията. |
| - Създаване на движение на героя и враговете. | | - Създаване на движение на героя и враговете. |
| - Добавяне на спрайтшийтове. | | - Добавяне на спрайтшийтове. |
| - Основна логика за битка в реално време (атаки и получаване на щети). | | - Основна логика за битка в реално време (атаки и получаване на щети). |
| - Добавяне на камера, която следи действието. | | - Добавяне на камера, която следи действието. |
| - Основни взаимодействия и препятствия. | | - Основни взаимодействия и препятствия. |
| - Добавяне на менюта за статуса на героя. | | - Добавяне на менюта за статуса на героя. |
| - Създаване на визуални ефекти за магии, удари и др. | | - Създаване на визуални ефекти за магии, удари и др. |
| - Интеграция на звукови ефекти. | | - Интеграция на звукови ефекти. |
| + Каквото още се сетя да добавя в последствие. | | + Каквото още се сетя да добавя в последствие. |
| | | |
| [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] | | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] |
| ~ 100 часа писане на код | | ~ 100 часа писане на код |
| + 25-30 часа за създаване на графиките | | + 25-30 часа за създаване на графиките |
| | | |
| [Usage of technologies/Потребление на технологии] | | [Usage of technologies/Потребление на технологии] |
| Към момента смятам да са следните: | | Към момента смятам да са следните: |
| - Pygame за основната графика и движения | | - Pygame за основната графика и движения |
| - Photoshop/Tiled за създаване на графиките и текстурите | | - Photoshop/Tiled за създаване на графиките и текстурите |
| - Вградени библиотеки | | - Вградени библиотеки |
| + Ако реша, че ми е нужно нещо допълнително, ще го добавя. | | + Ако реша, че ми е нужно нещо допълнително, ще го добавя. |
| | | |
| *ПП: Идеята е все още в зародишен вид и може да претърпи промени :). | | *ПП: Идеята е все още в зародишен вид и може да претърпи промени :). |
| | | |
| """ | | """ |