1"""
2[Title/Звание]
3Kingdom Come: Za bezdomnici
4
5[Description/Обрисовка]
6Kingdom Come: Za bezdomnici е игра, която силно наподобява проекта, разработен от Warhorse Studios.
7Отличителните черти на играта спрямо други подобни проекти са графиката, направена по стандартите на
8игрите от 1990-те (ASCII), увлекателният геймплей, случайната генерация на картата (почти като в No Man’s Sky)
9и (възможно) сюжетът.
10
11[Functionalities/Надарености]
12За да започне играта, трябва първо да бъде създадена картата. Тя се генерира по случаен принцип.
13Играчът може да:
14 1)Движи персонажа си по картата. При натискане на съответните бутони играта променя положението на персонажа.
15 2)Участва в бой. В зависимост от времето, отделено от разработчика, може да изглежда по различен начин.
16 1) Банално:
17 При натискане на бутон се нанася определена част от живота на противника. Тази част зависи
18 от защитата на противника и силата на удара на героя.
19 2) По-интересно:
20 Играчът може да определи в коя посока ще бъде нанесен ударът. Ударите в незащитени
21 части от тялото ще нанасят повече щети.
22 3)Може да участва в бартер с определени персонажи.
23 4)може да участва в диалог с определени персонажи.
24 5)Играчът може да отвори прозорец с предметите, които носи персонажът му.
25 Тук може да сменя броня, оръжие и други.
26 6)При пътуване по света, персонажът може да се натъкне на случайни събития.
27 7)Играчът може да отваря прозорец с активни квестове (сюжетни, занеси-подай и други).
28
29[Milestones/Възлови точки]
301)Създаване на глобалната карта. Това включва (планини, гори, езера, градове, крепости).
31 Те трябва да се генерират случайно.
322)Създаване на персонажите и основните им функционалности.
333)Създаване на бойната система.
344)Създаване на предметите.
355)СЪзваване на случайната генерация в градовете и селата.
366)Създаване на интериор за помещенията в градовете и други.
377)Създаване на квестовете.
38
39[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
40Около две седмици със средна интензивност на разработка
41(два дни, ако разработчикът остави всичко за последния ден).
42
43[Usage of technologies/Потребление на технологии]
44random
45pygame
46sys(нз какво е, но може да ми трябва)
47"""
----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s
NO TESTS RAN
Виктор Бечев
03.12.2024 16:47А, окей, значи наистина си имал предвид ascii. :grin:
Fine by me.
|
Жан Георгиев
03.12.2024 14:58Графиката не е нещо, на което обръщам много внимание. Мисля да изглежда подобно на Dwarf Fortress.
|
Виктор Бечев
03.12.2024 14:16Ascii-art? You sure about that?
Или говорим за 8-bit pixelart?
Regardless, звучи добре - инвентар, диалози, куестове - ще имаш немалко фийчъри.
|
f | 1 | """ | f | 1 | """ |
2 | [Title/Звание] | 2 | [Title/Звание] | ||
3 | Kingdom Come: Za bezdomnici | 3 | Kingdom Come: Za bezdomnici | ||
4 | 4 | ||||
5 | [Description/Обрисовка] | 5 | [Description/Обрисовка] | ||
n | 6 | Kingdom Come: Za bezdomnici е игра, която крайно силно наподобява проекта разработен от Warhorse Studios. | n | 6 | Kingdom Come: Za bezdomnici е игра, която силно наподобява проекта, разработен от Warhorse Studios. |
7 | Чертите отличаващи играта от други подобни проекти са графиката, направена по стандартите на игрите от 1990- те | 7 | Отличителните черти на играта спрямо други подобни проекти са графиката, направена по стандартите на | ||
8 | (ascii), увлекателният гей-мплей, случайната генерация на картата(почти като в Noman sky) и (възможно)сюжетът. | 8 | игрите от 1990-те (ASCII), увлекателният геймплей, случайната генерация на картата (почти като в No Man’s Sky) | ||
9 | и (възможно) сюжетът. | ||||
9 | 10 | ||||
10 | [Functionalities/Надарености] | 11 | [Functionalities/Надарености] | ||
11 | За да започне играта, трябва първо да бъде създадена картата. Тя се генерира по случаен принцип. | 12 | За да започне играта, трябва първо да бъде създадена картата. Тя се генерира по случаен принцип. | ||
12 | Играчът може да: | 13 | Играчът може да: | ||
n | 13 | 1)движи персонажа си по картата. При натиск на съответните бутони играта променя положението на персонажа. | n | 14 | 1)Движи персонажа си по картата. При натискане на съответните бутони играта променя положението на персонажа. |
14 | 2)участва в бой. В зависимост от времето уделено от разработчика, може да изглежда по различен начин. | 15 | 2)Участва в бой. В зависимост от времето, отделено от разработчика, може да изглежда по различен начин. | ||
15 | 1) Банално: | 16 | 1) Банално: | ||
n | 16 | При натиск на бутон маха определена част от живота на противника. Тази част зависи | n | 17 | При натискане на бутон се нанася определена част от живота на противника. Тази част зависи |
17 | от защитата на противника и силата на удар на героя. | 18 | от защитата на противника и силата на удара на героя. | ||
18 | 2) По-интересно: | 19 | 2) По-интересно: | ||
n | 19 | Играчът може да оппредели в коя посока ще бъде нанесен ударът. Ударите в незащитени | n | 20 | Играчът може да определи в коя посока ще бъде нанесен ударът. Ударите в незащитени |
20 | части от тялото ще нанасят повече damage. | 21 | части от тялото ще нанасят повече щети. | ||
21 | 3)може да участва в бартер с определени персонажи. | 22 | 3)Може да участва в бартер с определени персонажи. | ||
22 | 4)може да участва в диалог с определени персонажи. | 23 | 4)може да участва в диалог с определени персонажи. | ||
n | 23 | 5)играчът може да отвори прозорец с предметите, които носи персонажът му. Тук може да сменя бронята | n | 24 | 5)Играчът може да отвори прозорец с предметите, които носи персонажът му. |
24 | оръжието и пр. | 25 | Тук може да сменя броня, оръжие и други. | ||
25 | 6)при пътуване по света, персонажът може да се натъкне на случайни събития. | 26 | 6)При пътуване по света, персонажът може да се натъкне на случайни събития. | ||
26 | 7)играчъто може да отваря прозорец с активни квестове(сюжетни, занеси- подай и пр.) | 27 | 7)Играчът може да отваря прозорец с активни квестове (сюжетни, занеси-подай и други). | ||
27 | 28 | ||||
28 | [Milestones/Възлови точки] | 29 | [Milestones/Възлови точки] | ||
n | 29 | 1)Създаване на глобалната карта. Това включва (планините, корите, езерата, градовете, крепостите). | n | 30 | 1)Създаване на глобалната карта. Това включва (планини, гори, езера, градове, крепости). |
30 | Те трябва да се генерират на случаен принцип. | 31 | Те трябва да се генерират случайно. | ||
31 | 2)Създаване на персонажите и основните им функционалности. | 32 | 2)Създаване на персонажите и основните им функционалности. | ||
n | 32 | 4)Създаване на бойната система. | n | 33 | 3)Създаване на бойната система. |
33 | 5)Създаване на предметите. | 34 | 4)Създаване на предметите. | ||
34 | 6)СЪзваване на случайната генерация в градовете и селата. | 35 | 5)СЪзваване на случайната генерация в градовете и селата. | ||
35 | 7)Създаване на интериер за помещенията в градовете и пр. | 36 | 6)Създаване на интериор за помещенията в градовете и други. | ||
36 | 3)Създаване на квестовете. | 37 | 7)Създаване на квестовете. | ||
37 | 38 | ||||
38 | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] | 39 | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] | ||
n | 39 | около две седмици със средна интенсивност на разработка | n | 40 | Около две седмици със средна интензивност на разработка |
40 | (два дена ако разработчика остави всичко за последения ден) | 41 | (два дни, ако разработчикът остави всичко за последния ден). | ||
41 | 42 | ||||
42 | [Usage of technologies/Потребление на технологии] | 43 | [Usage of technologies/Потребление на технологии] | ||
43 | random | 44 | random | ||
44 | pygame | 45 | pygame | ||
t | 45 | sys(нз какво е но може да ми трябва) | t | 46 | sys(нз какво е, но може да ми трябва) |
46 | """ | 47 | """ |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|