Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Христо Исов

Резултати
0 точки от тестове
4 точки от учител

4 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код
Скрий всички коментари

 1"""
 2[Title/Звание]
 3Recharge - Игра с лабиринт
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6Recharge е игра тип лабиринт, която се играе в браузъра. Потребителят управлява робот, като чрез клавиатурата се движи през лабиринта, събирайки батерии и избягвайки капани като роботи пазачи и автоматични оръжия, контролирани с AI. Ако съберете всички батерии, роботът получава оръжие (в тази вселена роботите получават оръжие почти толкова лесно, колкото хората в Америка), за да победи the final boss и да избяга от лабиринта
 7
 8[Functionalities/Надарености]
 9- Потребителят може да движи робота из лабиринта чрез клавиатурата.
10- Трябва да се избягват капани като автоматични оръжия, контролирани с AI и пазачи с фиксирани пътеки на движение. Ударът им кара роботът да загуби живот или да се рестартира играта.
11- Събирането на всички батерии отключва способността за стрелба на робота.
12- Потребителят може да победи the final boss, за да избяга и да спечели играта.
13
14
15[Milestones/Възлови точки]
161. **Лабиринт и движение**:
17 - Създаване на лабиринта със стени и граници(collision physics), за да не може да премине през стени или да излезе от лабиринта.
18 - Създаване на контроли използващи клавиертурата за движението на робота(arcade physics).
19
202. **Капани**:
21 - Добавяне на капани като пазачи, които се движат по фиксирани пътеки.
22 - Функционалност роботът да загуби живот или играта да се рестартира, ако роботът удари капан.
23
243. **Събиране на батерията и стреляне**:
25 - Поставяне на батерии в лабиринта и добавяне на counter за брой събрани до сега батерии.
26 - Отключване на способността за стрелба на робота, след като всички батерии бъдат събрани.
27
284. **Finall boss**:
29 - Дизайн на finall boss-а и на неговите уникални attack patterns.
30 - Играта да бъде спечелена след побеждаване на the finall boss.
31
325. **Потребителски интерфейс**:
33 - Добавяне на основни визуални ефекти като health bar и екран за края на играта.
34
356. **Тестване**:
36 - Тестване на играта, за да сме сигурни, че работи по изизкванията ни.
37
38
39[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
40- Лабиринт и движение: 7 часа
41- Капани: 12 часа
42- Събиране на батерията и стреляне: 7 часа
43- Finall boss: 10 часа
44- Потребителски интерфейс: 4 часа
45- Тестване: 6 часа
46
47[Usage of technologies/Потребление на технологии]
48- **Game Engine**: Pygame
49- **Browser Support**: Brython
50- **Graphics**: Pygame for 2D visuals/Tiled
51- **Coding**: Python 3.12
52
53[Notes]
54Играта много лесно може да се reskin-не и да стане The escape from Diddy's mansion/Epstein's island
55"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Виктор Бечев
03.12.2024 12:44

Смея да се съглася с твърдението на Жорката, но пък ако ти остане време след като си готов със всичко останало - забавлявай се с Brython, who are we to judge. Гледай се да имаш няколко варианта за капани и/или врагове и/или добре направен финален бос. Сиреч различни механики. Ти така си го описал, просто споменавам - ако спреш до "човечето може да ходи, събира батерии и избягва колизия с врагове / капани" - няма да е като за максимален брой точки.
История
Това решение има само една версия.