Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Надежда Койкова

Резултати
0 точки от тестове
3 точки от учител

3 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3EscaPyRoom
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6"EscaPyRoom" е вид игра, в която играчът се намира в затворена стая и трябва
 7да открие ключ, за да се освободи. Стаята е пълна със загадки, които трябва 
 8да бъдат разрешени, за да се стигне до ключа. След като ключът бъде намерен,
 9играчът трябва да открие изходът(вратата) и да избяга. 
10
11[Functionalities/Надарености]
12- Дава възможност за игра като гост
13- Дава възможност за създаване на акаунт или вход в съществуващ акаунт
14- Таймер, който следи изминалото време в стаята
15- Събиране на точки чрез решаване на загадки/намиране на предмети, които ще подпомогнат
16намирането на ключа
17- Изчисляване на резултат за текущата стая(на база време и събрани точки)
18- Запазване на резултата и възможност за преглед всеки път когато играчът пожелае
19(може да има класиране на регистрирани играчи)
20- Възможност за повторно започване на играта, като загадките и елементите в стаята
21може да се различават/Възможност за поставяне на играта на пауза
22- Бутон за изход от играта 
23- Избиране на трудност на стаята
24- Предоставяне на възможност за подсказка при затруднение на играча
25
26[Milestones/Възлови точки]
27- Основна структура
28- Графичен интерфейс
29- Управление на акаунти и резултати
30
31[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
3276 часа
33
34[Usage of technologies/Потребление на технологии]
35- Pygame
36- Вградени модули - random, sys, os
37- Tkinter - за интерфейс
38- Ursina (евентуално за 3D обекти)//може и да не се използва
39- SQLAlchemy – за съхранение на информация
40
41"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Виктор Бечев
02.12.2024 23:06

Така описано можеш да направиш нещо доста интересно, но и нещо посредствено. Ултимативно ти решаваш за колко точки искаш да се бориш, с повечето механики - по-добър шанс за максимален брой точки. Що се отнася до Tkinter - не се сещам за добра причина да използваш Tkinter директно, при положение, че ще използваш Pygame така или иначе, но ако имаш такава - давай смело.
История
Това решение има само една версия.