Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Никола Димитров

Резултати
0 точки от тестове
3 точки от учител

3 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3TBD
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6Tower defense game - с различни нива, кули, чудовища и ъпгрейди (може би и магии)
 7
 8[Functionalities/Надарености]
 9Потребителят ще може да взаимодейства с приложението, като строи нови кули, подобрява ги, продава ги, ако те станат
10неефективни, както и да пуска магии, ако е нужно
11
12[Milestones/Възлови точки]
13Game class - зарежда assets, следи всички GameObjects в играта, update-ва ги, рисува ги, получава user input
14GameObject class - има методи Update, Draw, ще бъде наследяван поне от Tower и от Enemy
15Enemy - логика за движение, колизии, поддържа ефекти (buff/debuff)
16Tower - targeting логика, логика за upgrade (ще има различни presets за targeting: closest, strongest, first, last, ...)
17UI - позволява ти да избираш кула и да поставяш на позиция на картата, след ти ресурсите, вълните от врагове
18
19Някои от идеите за кули:
20    -Кула, която е на принцип на кулите в Gemcraft - самата кула е празна, като силата и идва от това да комбинираш различни
21цветове кристали, които имат различни ефекти, пример - имаш червен кристал (10% шанс за двоен демидж) и син кристал
22(20% шанс да сложи slow на врага), като ги комбинираш в нов кристал, той получава и двете сили, но само частично -
23лилав кристал (6% шанс за двоен демидж, 12% шанс за slow), като тези стойности се изчисляват по предварително зададени
24форумули, а не по hard code-нати стойности
25
26    -Кула, която spawn-ва войници, които се бият в радиус около кулата с врагове, ако умрат имат таймер, след който се
27respawn-ват
28
29    -Кула, която стреля в права линия, която задаваш, като тя удря първия враг, който projectile-ите и докоснат (трябва да се
30имплементират колизии)
31
32    -Кула, която се държи като mortar - избираш локация, която периодично бива удряна с AoE от кулата
33
34
35[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
3680 часа
37
38[Usage of technologies/Потребление на технологии]
39pygame - input, rendering, (audio)
40Явор - който ще ми рисува assets, (приятел от гимназията, ще го черпя 5 бири и едно ядене)
41
42"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Виктор Бечев
03.12.2024 00:31

Въпреки лаконичното описание - трудно ще направиш TD, който да не е достатъчно обемен за да се бори за добър резултат на защитите. Ако успееш да понапишеш и малко тестове - най-добре.
История

f1"""f1"""
2[Title/Звание]2[Title/Звание]
3TBD3TBD
44
5[Description/Обрисовка]5[Description/Обрисовка]
6Tower defense game - с различни нива, кули, чудовища и ъпгрейди (може би и магии)6Tower defense game - с различни нива, кули, чудовища и ъпгрейди (може би и магии)
77
8[Functionalities/Надарености]8[Functionalities/Надарености]
9Потребителят ще може да взаимодейства с приложението, като строи нови кули, подобрява ги, продава ги, ако те станат9Потребителят ще може да взаимодейства с приложението, като строи нови кули, подобрява ги, продава ги, ако те станат
10неефективни, както и да пуска магии, ако е нужно10неефективни, както и да пуска магии, ако е нужно
1111
12[Milestones/Възлови точки]12[Milestones/Възлови точки]
13Game class - зарежда assets, следи всички GameObjects в играта, update-ва ги, рисува ги, получава user input13Game class - зарежда assets, следи всички GameObjects в играта, update-ва ги, рисува ги, получава user input
14GameObject class - има методи Update, Draw, ще бъде наследяван поне от Tower и от Enemy14GameObject class - има методи Update, Draw, ще бъде наследяван поне от Tower и от Enemy
t15Enemy - логика за движениеt15Enemy - логика за движение, колизии, поддържа ефекти (buff/debuff)
16Tower - targeting логика, логика за upgrade16Tower - targeting логика, логика за upgrade (ще има различни presets за targeting: closest, strongest, first, last, ...)
17UI - позволява ти да избираш кула и да поставяш на позиция на картата, след ти ресурсите, вълните от врагове
18 
19Някои от идеите за кули:
20    -Кула, която е на принцип на кулите в Gemcraft - самата кула е празна, като силата и идва от това да комбинираш различни
21цветове кристали, които имат различни ефекти, пример - имаш червен кристал (10% шанс за двоен демидж) и син кристал
22(20% шанс да сложи slow на врага), като ги комбинираш в нов кристал, той получава и двете сили, но само частично -
23лилав кристал (6% шанс за двоен демидж, 12% шанс за slow), като тези стойности се изчисляват по предварително зададени
24форумули, а не по hard code-нати стойности
25 
26    -Кула, която spawn-ва войници, които се бият в радиус около кулата с врагове, ако умрат имат таймер, след който се
27respawn-ват
28 
29    -Кула, която стреля в права линия, която задаваш, като тя удря първия враг, който projectile-ите и докоснат (трябва да се
30имплементират колизии)
31 
32    -Кула, която се държи като mortar - избираш локация, която периодично бива удряна с AoE от кулата
33 
1734
18[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]35[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
1980 часа3680 часа
2037
21[Usage of technologies/Потребление на технологии]38[Usage of technologies/Потребление на технологии]
22pygame - input, rendering, (audio)39pygame - input, rendering, (audio)
23Явор - който ще ми рисува assets, (приятел от гимназията, ще го черпя 5 бири и едно ядене)40Явор - който ще ми рисува assets, (приятел от гимназията, ще го черпя 5 бири и едно ядене)
2441
25"""42"""
Legends
Colors
 Added 
Changed
Deleted
Links
(f)irst change
(n)ext change
(t)op