Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Владимир Коцев

Резултати
0 точки от тестове
3 точки от учител

3 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3TurboNafta
 4[Description/Обрисовка]
 5
 6TurboNafta е 2D дрифт състезателна игра, в която двама играчи се състезават на разделен екран,
 7като всеики играч управлява своя собствена кола. Играчите трябва да следят трасето и да преминават през завоите,
 8като внимават да не излизат извън него. Когато колата на играч излезе извън пистата, тя се забавя,
 9което увеличава времето на играча. Печелившият е този, който завърши трасето за
10най-кратко време(първият преминал финиш линията).
11
12[Functionalities/Надарености]
13
141. Разделение на екран между двама играчи: Играта показва два отделни екрана, като всеки играч управлява своя кола.
152. Управление на колата: ускоряват, намаляване и управляват дрифта на колите си. Колите ще имат поведение на дрифт.
163. Забавяне при излизане извън трасето: Когато играч излезе извън трасето, неговата кола се забавя.
174. Система за време: Тракер, който отчита времето на играчите за преминаване на трасето.
185. Множество писти/Multiple Tracks: Разнообразие от трасета с различна трудност.
196. Резултати и класация: Показване на времето на всеки играч, като печелившият е този, който завърши първи.
207. Мултиплейър: Играта се осъществява на един компютър от двама играчи.
21(Maybe) 8.Трасета сa s различни препятствия.
22
23[Milestones/Възлови точки]
24
25Настройка на играта
26Механика как колата се управлява
27Създаване на трасета
28Система за време и класация
29
30[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
31
32Ако не броим целия процес с разучаването на pyGame библиотеката
3330 часа
34
35[Usage of technologies/Потребление на технологии]
36
37Мисля да използвам Python като език!
38Физика на играта - pyGame
39Отброяване на време - pyGame
40Звуци при сблъсък и излизане от трасето - pyGame
41Цялостно - pyGame :)
42
43"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

NO TESTS RAN

Дискусия
Виктор Бечев
03.12.2024 00:08

Ползвай каквото ти е кеф. Ако искаш и на Tkinter го направи, независимо от това колко лоша идея е. :grin: За физиката - става да я имплементираш сам, просто споделям опции ако искаш да наблегнеш на друго, а не да се занимаваш с нея. Но поне ще ти е интересно.
Владимир Коцев
01.12.2024 13:13

Аз трябва да използвам един от тези всички изредени нали така? Ако имам си направя поведението на количката сам с клас обкети с pygame би ли станало?
Виктор Бечев
01.12.2024 00:40

Имай предвид, че pygame няма никаква имплементация на физика. Освен това няма и поддръжка за multiple displays. За първия "проблем" имаш алтернатива - arcade имплементира прости physics-like неща. Ако искаш по-реалистични неща - pymunk или pybox2d. За втория проблем - помисли дали не искаш един екран, разделен на две, вместо два отелни екрана. Ако все пак искаш - pyglet поддържа повече от един екран.
История
Това решение има само една версия.