1"""
2[Title]
3Secret of Spas
4[Description]
5Действието се развива по време на Средновековието в малкото село Могилово(До Стара Загора, центъра на България и света)
6Главният герой на действието е Кънчо, който е младо момче на 20 години.
7Както всяко друго момче на неговата възраст Къчно иска да разбере тайната на живота.
8Той стига до заключението, че му трябва помощ от мъдреца на селото дядо Спас.
9Дядо Спас е типичен български мъдрец, който обича да консумира алкохол и
10съответно обича да си произвежда.
11Но тъй като лошите грабители са откраднали неговия зързават,
12работа на Кънчо е да го върне, за да получи мъдър съвет от дядо Спас.
13За да се справи Къчно с тази задача, в негова помощ идват доносниците,
14които му помагат да намери грабителите и да вземе загубените съставки на мъдреца
15Кънчо е силен воин и той може да си борави с лък и меч за да изпълни тази задача.
16
17Дядо Спас иска да си възвърне всичко откраднато , а от него са се откраднали съставки за
18- Водка -> (Картофи, Пшеница,Царевица,Захар,Мая,Вода)
19- Джин -> (водка, Хвойнови зърна,Корен от ангелика,Кориандър,Вода)
20- Бира -> (Малц, Хмел, Мая за бира, Вода)
21- Ракия(не врачанска а заралийска) -> (Грозде, Захар,Вода,Мая)
22[Functionalities]
23 [Functionalities/Main]
24 - 4 Dungeona
25 Всеки dungeon ще е създаден за откриването на съставките на конкретен алкохол.
26 За всеки dungeon, ще бъде имплементирани:
27 -- 2 вида грабигтели
28 -- първите ще могат да удрят само от близко разстояние(Infantry)
29 -- вторите ще могат да стрелят с лък(Archer)
30 -- за всеки dungeon ще се постарая грабители да имат различен layout(но еднаква функционалност).
31 -- при убиване на някакъв процент от грабителите ще се появяват още и ще са по трудни за убиване(повече health и attack damage).
32
33 - При убийство на грабител трябва да падат различни съставки.
34 - Съставките трябва да имат различен percent rate на падане от грабител, за да е по - интересно.
35 - Мисии които ще бъдат давани от доносниците.
36 - Кeсия ,в която Къчно трябва да събира съставки(a.k.a инвентар, но кесия звучи по - средновековно).
37 - Имплементация на удар и стрелба на Кънчо.
38 - Функционалност за collision при стрелба и удар
39 - Функционалност за collision при блоков елемент(примерно храст и река)
40 - Имплементиране на логика, която ще дава процент шанс да падне конкретна съставка
41 - Имплементиране на портали на картата, през които по всяко време героя ще може да се ходи на други мапове(Порталите в моя случай ще са едни табели).
42 - Health bar
43 - Resize на екрана
44
45
46 [Functionalities/Additional]
47 Това са функционалности, които ще направят играта по - интересна, но са само и единствено за по - добър user experiance
48 -Звуци
49 -- играта ще има background музика
50 -- като Кънчо обикаля в селото, ако отиде до някоя къща, ще се чуват различни ритми в range, защото могиловци са парти хора
51 -- при удари между Кънчо и грабителите ще се чуват ударите.
52 -Кола
53 чудя се дали да направя Кънчо да може да кара кола в селото, ама имам само sprite за полицейска кола, така че ще видим как изглежда и ще реша
54 -- Кънчо ще може да се качва и слиза от колата(Примерно бутонче F мисля ,че е това в игрите)
55 -- Кънчо ще може да си пуска музика в колата
56 -Settings меню
57
58[Milestones]
59 [Milestones/Main]
60 Създаване на карта на селото на Кънчо от където ще получава своите мисии
61 Създаване на 4 dungeons
62 - Относно 5-те карти(със селото) мисля да дефинирам матрица която да оказва къде има стени и др
63 на картата и главният герой да бъде винаги в центъра на екрана и само екрана да се мести като ще се показва
64 някакъв partition от матрицата
65 - трябва да има логика, която спрямо матрицата рендерира всичко, което е в partition-a на екрана
66
67 за да не влизам в излизшни математически collision сметки
68 - измисляне на алгоритъм за търсене на Кънчо от страна на грабителите(BFS стига за нашите нужди(Ако не стигне А* ще стигне))
69 - ще измисля някакъв отпимален мащаб на карта и брой грабители, за да не падне рамта на компютъра (ако сложа BFS на 1000 грабителя на всеки frame не мисля че ще стане хубаво)
70
71 Мисии които ще бъдат давани от доносниците
72 -Трябва да се направи изкачащо меню на мисията, в което ще има:
73 -- текст който ще описва задачата на Къчно (какви съставки трябва да намери и мястото, където са грабителите)
74 -- pixel avatar на доносника
75 -- voice over на текста, който казва доносника(Това може да се промени, в зависимост колко е cringe)
76 Health bar
77 --Трябва да следи Кънчо дали е жив и ако не е да го прати в Могилово, като му махне целия прогрес, който е изкарал на текущата мисия
78 Resize на екрана
79 -- мапа e tile based и изглежда най- добре квадратен, затова мисля да взема най големия квадрат от dimensions на екрана
80
81 [Milestones/Additional]
82 Звуци
83 -мисля да използвам pygame.mixer като ще имам два вида музика:
84 -- едната е background, която идва от играта или от някоя къща в Могилово(могат да се препокриват)
85 -- другата е моментна, и се използва само и единствено при:
86 --- Получаване на мисия на Кънчо
87 --- Изпълнение на мисия на Кънчо
88 --- удар от страна на Кънчо или грабителите
89 -- при получаване на тукат от грабител, ще се чува болката на Кънчо(Чудя се дали да има voice over ама пак идва cringe проблема)
90 --- взимане на съставка от земята при убит грабител
91 Кола
92 -Ще се движи по - бързо от Кънчо
93 -Вариантите за пускане на песни са 2:
94 -- 1.Свалям някакви песни локално и ги въртя
95 -- 2.Връзвам се с някое радио(Веселина) посредством python-vlc и просто пускам каквото има там.
96 Взимане на вода
97 - Тъй като в маповете е доста вероятно да имам вода(защото имам такива спрайтове) е по логично да направя героя да взима водата от някоя река,
98 отколкото да убивам грабител, за да получа съставката Вода, затова:
99 -- мисля да вкарам логика за взимане на вода от реката с някакъв бутон,
100 -- имам spritesheet с кофа и мисля, че мога да го вържа все едно героя взима вода от реката с кофата.
101 Resize на екрана
102 -- мисля, въпреки всичко да вкарам full screen опция
103 Settings меню
104 -- ще позволява промяна на силата на звука и промяна към fullscreen
105
106[Estimate in man-hours]
107Не знам какво да кажа, затова слагам 100 часа
108
109[Usage of technologies]
110pygame
111tiledMap(Това е свързано с по - лесно създаване на game матрицата и не е обвързано с Python)
112pytmx (Това ми позволява по- лесен начин да парсна tiledMap, към pygame, вместо да пиша parser сам)
113Pillow (Тъй като съм беден студент, имам точно един sprite sheet и всички врагове имат същия външен вид спрямо Кънчо, с променени цветове на косите
114и други неща(ще видите човече със черна кожа и руса коса, не е расизъм, а просто липса на средства))
115vls (Ако реша това с радиото)
116Възможно е да използвам още доста библиотеки, за които не се сещам.
117
118[Testing]
119Тъй като pygame не предоставя някакъв конвенционален начин за тестване мисля да направя една testing директория,
120в която да mirror-на целия ми проект по пакети и python файлове и по този начин да имам някакво организирано тестване.
121
122[Disclaimer]
123Не намирам адекватни спрайтове с лъкове, така че стрелбата с лък може да изглежда малко странно, но функционалността ще е на ниво.
124Доста е вероятно да не намеря sprite за "Корен от ангелика" или някое друго, затова може да изглеждат падащите съставки странно, но имената ще ги пише с hover върху съставката)
125Доста е вероятно да добавям функционалности, но ще се постарая да се случи след изпълнението на гореспоменатите.
126"""
----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s
NO TESTS RAN
Виктор Бечев
28.11.2024 14:56С кеф ти четох описанието!
Виждам, че си надградил описанието и разбивката от предното такова.
Бонус фийчърите звучат супер фън, направо отива към GTA 6. :smile:
Все пак, с някаква доза прагматичност - прецени кое е най-маловажно и го остави за накрая. Въпреки, че си почнал отрано, винаги съществува вариантът да не ти стигне времето за всичко и е хубаво отсега да знаеш какво можеш да дропиш.
Що се отнася до спрайтовете _(не държим на тях, но все пак, за твое лично удовлетворение)_ - [това](https://opengameart.org/) е може би най-читавият сайт, който съм ползвал във връзка с това.
[Kenney](https://kenney.nl/assets) и [Craftpix](https://craftpix.net/freebies/) също имат хубави безплатни ресурси, но аз поне винаги съм намирал по-интересни (особено откъм звуци) неща в Open Game Art.
|
Павел Петков
27.11.2024 12:36Тъй като започнах да пиша кода на играта активно преди 4 дни някъде, мога да кажа че част от Main функционалностите са готови, така че може този проект да изглежда амбициозен, но мисля че може да се реализира в 100 часа, като тук не броя създаването на спрайтове и маповете.
|
f | 1 | """ | f | 1 | """ |
2 | [Title] | 2 | [Title] | ||
3 | Secret of Spas | 3 | Secret of Spas | ||
4 | [Description] | 4 | [Description] | ||
5 | Действието се развива по време на Средновековието в малкото село Могилово(До Стара Загора, центъра на България и света) | 5 | Действието се развива по време на Средновековието в малкото село Могилово(До Стара Загора, центъра на България и света) | ||
6 | Главният герой на действието е Кънчо, който е младо момче на 20 години. | 6 | Главният герой на действието е Кънчо, който е младо момче на 20 години. | ||
7 | Както всяко друго момче на неговата възраст Къчно иска да разбере тайната на живота. | 7 | Както всяко друго момче на неговата възраст Къчно иска да разбере тайната на живота. | ||
8 | Той стига до заключението, че му трябва помощ от мъдреца на селото дядо Спас. | 8 | Той стига до заключението, че му трябва помощ от мъдреца на селото дядо Спас. | ||
9 | Дядо Спас е типичен български мъдрец, който обича да консумира алкохол и | 9 | Дядо Спас е типичен български мъдрец, който обича да консумира алкохол и | ||
10 | съответно обича да си произвежда. | 10 | съответно обича да си произвежда. | ||
11 | Но тъй като лошите грабители са откраднали неговия зързават, | 11 | Но тъй като лошите грабители са откраднали неговия зързават, | ||
12 | работа на Кънчо е да го върне, за да получи мъдър съвет от дядо Спас. | 12 | работа на Кънчо е да го върне, за да получи мъдър съвет от дядо Спас. | ||
13 | За да се справи Къчно с тази задача, в негова помощ идват доносниците, | 13 | За да се справи Къчно с тази задача, в негова помощ идват доносниците, | ||
14 | които му помагат да намери грабителите и да вземе загубените съставки на мъдреца | 14 | които му помагат да намери грабителите и да вземе загубените съставки на мъдреца | ||
15 | Кънчо е силен воин и той може да си борави с лък и меч за да изпълни тази задача. | 15 | Кънчо е силен воин и той може да си борави с лък и меч за да изпълни тази задача. | ||
16 | 16 | ||||
17 | Дядо Спас иска да си възвърне всичко откраднато , а от него са се откраднали съставки за | 17 | Дядо Спас иска да си възвърне всичко откраднато , а от него са се откраднали съставки за | ||
18 | - Водка -> (Картофи, Пшеница,Царевица,Захар,Мая,Вода) | 18 | - Водка -> (Картофи, Пшеница,Царевица,Захар,Мая,Вода) | ||
19 | - Джин -> (водка, Хвойнови зърна,Корен от ангелика,Кориандър,Вода) | 19 | - Джин -> (водка, Хвойнови зърна,Корен от ангелика,Кориандър,Вода) | ||
20 | - Бира -> (Малц, Хмел, Мая за бира, Вода) | 20 | - Бира -> (Малц, Хмел, Мая за бира, Вода) | ||
n | 21 | - Ракия(не врачанска а заралийска) -> (Грозде, Захар,Вода,Мая_ | n | 21 | - Ракия(не врачанска а заралийска) -> (Грозде, Захар,Вода,Мая) |
22 | [Functionalities] | 22 | [Functionalities] | ||
23 | [Functionalities/Main] | 23 | [Functionalities/Main] | ||
24 | - 4 Dungeona | 24 | - 4 Dungeona | ||
25 | Всеки dungeon ще е създаден за откриването на съставките на конкретен алкохол. | 25 | Всеки dungeon ще е създаден за откриването на съставките на конкретен алкохол. | ||
26 | За всеки dungeon, ще бъде имплементирани: | 26 | За всеки dungeon, ще бъде имплементирани: | ||
27 | -- 2 вида грабигтели | 27 | -- 2 вида грабигтели | ||
28 | -- първите ще могат да удрят само от близко разстояние(Infantry) | 28 | -- първите ще могат да удрят само от близко разстояние(Infantry) | ||
29 | -- вторите ще могат да стрелят с лък(Archer) | 29 | -- вторите ще могат да стрелят с лък(Archer) | ||
30 | -- за всеки dungeon ще се постарая грабители да имат различен layout(но еднаква функционалност). | 30 | -- за всеки dungeon ще се постарая грабители да имат различен layout(но еднаква функционалност). | ||
31 | -- при убиване на някакъв процент от грабителите ще се появяват още и ще са по трудни за убиване(повече health и attack damage). | 31 | -- при убиване на някакъв процент от грабителите ще се появяват още и ще са по трудни за убиване(повече health и attack damage). | ||
32 | 32 | ||||
n | 33 | - при убийство на грабител трябва да падат различни съставки. | n | 33 | - При убийство на грабител трябва да падат различни съставки. |
34 | - съставките трябва да имат различен percent rate на падане от грабител, за да е по - интересно. | 34 | - Съставките трябва да имат различен percent rate на падане от грабител, за да е по - интересно. | ||
35 | - Мисии които ще бъдат давани от доносниците. | 35 | - Мисии които ще бъдат давани от доносниците. | ||
36 | - Кeсия ,в която Къчно трябва да събира съставки(a.k.a инвентар, но кесия звучи по - средновековно). | 36 | - Кeсия ,в която Къчно трябва да събира съставки(a.k.a инвентар, но кесия звучи по - средновековно). | ||
37 | - Имплементация на удар и стрелба на Кънчо. | 37 | - Имплементация на удар и стрелба на Кънчо. | ||
n | 38 | -- функционалност за collision при стрелба и удар | n | 38 | - Функционалност за collision при стрелба и удар |
39 | -- функционалност за collision при блоков елемент(примерно храст и река) | 39 | - Функционалност за collision при блоков елемент(примерно храст и река) | ||
40 | - Имплементиране на логика, която ще дава процент шанс да падне конкретна съставка | ||||
41 | - Имплементиране на портали на картата, през които по всяко време героя ще може да се ходи на други мапове(Порталите в моя случай ще са едни табели). | ||||
40 | - Health bar | 42 | - Health bar | ||
n | 41 | --Resize на екрана | n | 43 | - Resize на екрана |
42 | 44 | ||||
43 | 45 | ||||
44 | [Functionalities/Additional] | 46 | [Functionalities/Additional] | ||
45 | Това са функционалности, които ще направят играта по - интересна, но са само и единствено за по - добър user experiance | 47 | Това са функционалности, които ще направят играта по - интересна, но са само и единствено за по - добър user experiance | ||
46 | -Звуци | 48 | -Звуци | ||
47 | -- играта ще има background музика | 49 | -- играта ще има background музика | ||
48 | -- като Кънчо обикаля в селото, ако отиде до някоя къща, ще се чуват различни ритми в range, защото могиловци са парти хора | 50 | -- като Кънчо обикаля в селото, ако отиде до някоя къща, ще се чуват различни ритми в range, защото могиловци са парти хора | ||
49 | -- при удари между Кънчо и грабителите ще се чуват ударите. | 51 | -- при удари между Кънчо и грабителите ще се чуват ударите. | ||
50 | -Кола | 52 | -Кола | ||
51 | чудя се дали да направя Кънчо да може да кара кола в селото, ама имам само sprite за полицейска кола, така че ще видим как изглежда и ще реша | 53 | чудя се дали да направя Кънчо да може да кара кола в селото, ама имам само sprite за полицейска кола, така че ще видим как изглежда и ще реша | ||
52 | -- Кънчо ще може да се качва и слиза от колата(Примерно бутонче F мисля ,че е това в игрите) | 54 | -- Кънчо ще може да се качва и слиза от колата(Примерно бутонче F мисля ,че е това в игрите) | ||
53 | -- Кънчо ще може да си пуска музика в колата | 55 | -- Кънчо ще може да си пуска музика в колата | ||
54 | -Settings меню | 56 | -Settings меню | ||
55 | 57 | ||||
56 | [Milestones] | 58 | [Milestones] | ||
57 | [Milestones/Main] | 59 | [Milestones/Main] | ||
58 | Създаване на карта на селото на Кънчо от където ще получава своите мисии | 60 | Създаване на карта на селото на Кънчо от където ще получава своите мисии | ||
59 | Създаване на 4 dungeons | 61 | Създаване на 4 dungeons | ||
60 | - Относно 5-те карти(със селото) мисля да дефинирам матрица която да оказва къде има стени и др | 62 | - Относно 5-те карти(със селото) мисля да дефинирам матрица която да оказва къде има стени и др | ||
61 | на картата и главният герой да бъде винаги в центъра на екрана и само екрана да се мести като ще се показва | 63 | на картата и главният герой да бъде винаги в центъра на екрана и само екрана да се мести като ще се показва | ||
62 | някакъв partition от матрицата | 64 | някакъв partition от матрицата | ||
63 | - трябва да има логика, която спрямо матрицата рендерира всичко, което е в partition-a на екрана | 65 | - трябва да има логика, която спрямо матрицата рендерира всичко, което е в partition-a на екрана | ||
64 | 66 | ||||
65 | за да не влизам в излизшни математически collision сметки | 67 | за да не влизам в излизшни математически collision сметки | ||
66 | - измисляне на алгоритъм за търсене на Кънчо от страна на грабителите(BFS стига за нашите нужди(Ако не стигне А* ще стигне)) | 68 | - измисляне на алгоритъм за търсене на Кънчо от страна на грабителите(BFS стига за нашите нужди(Ако не стигне А* ще стигне)) | ||
67 | - ще измисля някакъв отпимален мащаб на карта и брой грабители, за да не падне рамта на компютъра (ако сложа BFS на 1000 грабителя на всеки frame не мисля че ще стане хубаво) | 69 | - ще измисля някакъв отпимален мащаб на карта и брой грабители, за да не падне рамта на компютъра (ако сложа BFS на 1000 грабителя на всеки frame не мисля че ще стане хубаво) | ||
t | 68 | t | |||
69 | Създаване на window за мисия, в която ще се вкара текста, който трябва да каже доносника, снимка на аватара | ||||
70 | и глас. | ||||
71 | - Имплементиране на логика, която ще дава процент шанс да падне конкретна съставка | ||||
72 | - Имплементиране на портали на картата, през които по всяко време героя ще може да се ходи на други мапове(Порталите в моя случай ще са едни табели). | ||||
73 | - отделно трябва да се генерират всички textures на всички sprite-ове | ||||
74 | 70 | ||||
75 | Мисии които ще бъдат давани от доносниците | 71 | Мисии които ще бъдат давани от доносниците | ||
76 | -Трябва да се направи изкачащо меню на мисията, в което ще има: | 72 | -Трябва да се направи изкачащо меню на мисията, в което ще има: | ||
77 | -- текст който ще описва задачата на Къчно (какви съставки трябва да намери и мястото, където са грабителите) | 73 | -- текст който ще описва задачата на Къчно (какви съставки трябва да намери и мястото, където са грабителите) | ||
78 | -- pixel avatar на доносника | 74 | -- pixel avatar на доносника | ||
79 | -- voice over на текста, който казва доносника(Това може да се промени, в зависимост колко е cringe) | 75 | -- voice over на текста, който казва доносника(Това може да се промени, в зависимост колко е cringe) | ||
80 | Health bar | 76 | Health bar | ||
81 | --Трябва да следи Кънчо дали е жив и ако не е да го прати в Могилово, като му махне целия прогрес, който е изкарал на текущата мисия | 77 | --Трябва да следи Кънчо дали е жив и ако не е да го прати в Могилово, като му махне целия прогрес, който е изкарал на текущата мисия | ||
82 | Resize на екрана | 78 | Resize на екрана | ||
83 | -- мапа e tile based и изглежда най- добре квадратен, затова мисля да взема най големия квадрат от dimensions на екрана | 79 | -- мапа e tile based и изглежда най- добре квадратен, затова мисля да взема най големия квадрат от dimensions на екрана | ||
84 | 80 | ||||
85 | [Milestones/Additional] | 81 | [Milestones/Additional] | ||
86 | Звуци | 82 | Звуци | ||
87 | -мисля да използвам pygame.mixer като ще имам два вида музика: | 83 | -мисля да използвам pygame.mixer като ще имам два вида музика: | ||
88 | -- едната е background, която идва от играта или от някоя къща в Могилово(могат да се препокриват) | 84 | -- едната е background, която идва от играта или от някоя къща в Могилово(могат да се препокриват) | ||
89 | -- другата е моментна, и се използва само и единствено при: | 85 | -- другата е моментна, и се използва само и единствено при: | ||
90 | --- Получаване на мисия на Кънчо | 86 | --- Получаване на мисия на Кънчо | ||
91 | --- Изпълнение на мисия на Кънчо | 87 | --- Изпълнение на мисия на Кънчо | ||
92 | --- удар от страна на Кънчо или грабителите | 88 | --- удар от страна на Кънчо или грабителите | ||
93 | -- при получаване на тукат от грабител, ще се чува болката на Кънчо(Чудя се дали да има voice over ама пак идва cringe проблема) | 89 | -- при получаване на тукат от грабител, ще се чува болката на Кънчо(Чудя се дали да има voice over ама пак идва cringe проблема) | ||
94 | --- взимане на съставка от земята при убит грабител | 90 | --- взимане на съставка от земята при убит грабител | ||
95 | Кола | 91 | Кола | ||
96 | -Ще се движи по - бързо от Кънчо | 92 | -Ще се движи по - бързо от Кънчо | ||
97 | -Вариантите за пускане на песни са 2: | 93 | -Вариантите за пускане на песни са 2: | ||
98 | -- 1.Свалям някакви песни локално и ги въртя | 94 | -- 1.Свалям някакви песни локално и ги въртя | ||
99 | -- 2.Връзвам се с някое радио(Веселина) посредством python-vlc и просто пускам каквото има там. | 95 | -- 2.Връзвам се с някое радио(Веселина) посредством python-vlc и просто пускам каквото има там. | ||
100 | Взимане на вода | 96 | Взимане на вода | ||
101 | - Тъй като в маповете е доста вероятно да имам вода(защото имам такива спрайтове) е по логично да направя героя да взима водата от някоя река, | 97 | - Тъй като в маповете е доста вероятно да имам вода(защото имам такива спрайтове) е по логично да направя героя да взима водата от някоя река, | ||
102 | отколкото да убивам грабител, за да получа съставката Вода, затова: | 98 | отколкото да убивам грабител, за да получа съставката Вода, затова: | ||
103 | -- мисля да вкарам логика за взимане на вода от реката с някакъв бутон, | 99 | -- мисля да вкарам логика за взимане на вода от реката с някакъв бутон, | ||
104 | -- имам spritesheet с кофа и мисля, че мога да го вържа все едно героя взима вода от реката с кофата. | 100 | -- имам spritesheet с кофа и мисля, че мога да го вържа все едно героя взима вода от реката с кофата. | ||
105 | Resize на екрана | 101 | Resize на екрана | ||
106 | -- мисля, въпреки всичко да вкарам full screen опция | 102 | -- мисля, въпреки всичко да вкарам full screen опция | ||
107 | Settings меню | 103 | Settings меню | ||
108 | -- ще позволява промяна на силата на звука и промяна към fullscreen | 104 | -- ще позволява промяна на силата на звука и промяна към fullscreen | ||
109 | 105 | ||||
110 | [Estimate in man-hours] | 106 | [Estimate in man-hours] | ||
111 | Не знам какво да кажа, затова слагам 100 часа | 107 | Не знам какво да кажа, затова слагам 100 часа | ||
112 | 108 | ||||
113 | [Usage of technologies] | 109 | [Usage of technologies] | ||
114 | pygame | 110 | pygame | ||
115 | tiledMap(Това е свързано с по - лесно създаване на game матрицата и не е обвързано с Python) | 111 | tiledMap(Това е свързано с по - лесно създаване на game матрицата и не е обвързано с Python) | ||
116 | pytmx (Това ми позволява по- лесен начин да парсна tiledMap, към pygame, вместо да пиша parser сам) | 112 | pytmx (Това ми позволява по- лесен начин да парсна tiledMap, към pygame, вместо да пиша parser сам) | ||
117 | Pillow (Тъй като съм беден студент, имам точно един sprite sheet и всички врагове имат същия външен вид спрямо Кънчо, с променени цветове на косите | 113 | Pillow (Тъй като съм беден студент, имам точно един sprite sheet и всички врагове имат същия външен вид спрямо Кънчо, с променени цветове на косите | ||
118 | и други неща(ще видите човече със черна кожа и руса коса, не е расизъм, а просто липса на средства)) | 114 | и други неща(ще видите човече със черна кожа и руса коса, не е расизъм, а просто липса на средства)) | ||
119 | vls (Ако реша това с радиото) | 115 | vls (Ако реша това с радиото) | ||
120 | Възможно е да използвам още доста библиотеки, за които не се сещам. | 116 | Възможно е да използвам още доста библиотеки, за които не се сещам. | ||
121 | 117 | ||||
122 | [Testing] | 118 | [Testing] | ||
123 | Тъй като pygame не предоставя някакъв конвенционален начин за тестване мисля да направя една testing директория, | 119 | Тъй като pygame не предоставя някакъв конвенционален начин за тестване мисля да направя една testing директория, | ||
124 | в която да mirror-на целия ми проект по пакети и python файлове и по този начин да имам някакво организирано тестване. | 120 | в която да mirror-на целия ми проект по пакети и python файлове и по този начин да имам някакво организирано тестване. | ||
125 | 121 | ||||
126 | [Disclaimer] | 122 | [Disclaimer] | ||
127 | Не намирам адекватни спрайтове с лъкове, така че стрелбата с лък може да изглежда малко странно, но функционалността ще е на ниво. | 123 | Не намирам адекватни спрайтове с лъкове, така че стрелбата с лък може да изглежда малко странно, но функционалността ще е на ниво. | ||
128 | Доста е вероятно да не намеря sprite за "Корен от ангелика" или някое друго, затова може да изглеждат падащите съставки странно, но имената ще ги пише с hover върху съставката) | 124 | Доста е вероятно да не намеря sprite за "Корен от ангелика" или някое друго, затова може да изглеждат падащите съставки странно, но имената ще ги пише с hover върху съставката) | ||
129 | Доста е вероятно да добавям функционалности, но ще се постарая да се случи след изпълнението на гореспоменатите. | 125 | Доста е вероятно да добавям функционалности, но ще се постарая да се случи след изпълнението на гореспоменатите. | ||
130 | """ | 126 | """ |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|